klik2

Selasa, 5 Februari 2013

SYIRIK

apabila kita berkata..aku ingin beriman kepada Allah, maka pelbagai dugaan akan datang kepada kita.....begitulah juga dengan kami sekeluarga......ujian demi ujian akan kami tempuhi dengan penuh kesabaran walaupun kadangkala rasa tak tertahan dengan ujian.......rasa benci sangat dgn orang yang membuat macam2 kepada keluargaku.....sifat manusia yang ingin menghancurkan keluargaku.....sanggup menghantar santau angin...sanggup menghantar jin dan iblis untuk menghancurkan keluargaku demi menjayakan cita-cita,,,,,,tapi aku bersyukur padaMu ya Allah....biarlah apa orang lain buat kepada kami...kami tetap berusaha untuk menghalangnya dan aku juga bersyukur kerana aku masih ada Tuhan yang satu iaitu ALLAh...kerana Dialah pelindung kepada makhlukh seluruh alam.......Aku benar-benar kecewa kerana ada manusia sanggup mensyirikkan Allah

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Calendar