klik2

Sabtu, 21 Mei 2016

kasut sukan untuk dimiliki oleh semua....guna untuk jogging...murah sgt2, selesa dipakai, tahan lasak..tapak lembut mudah dilentur....beli satu...nak lagi....

kasut yang dikelas mengikut saiz. 

saiz 39-44. harga rm30.00 sahaja. takkan dapat dimana2 kedai. harga pasaran untuk semua jenis kasut setelah customer survey ialah rm 65-95. .tapi dengan kami harganya ialah rm30.00 sahaja. kos pengangkutan percuma. wsp cikgu 0162447507

saiz 36-41 harga sama rm30.00 pengangkutan percuma. untuk semenanjung malaysia shj.ada 4 warna.

wsp cikgu..0162447507. takkan terdapat harga ni di kedai-kedai seluruh malaysia.....

Ahad, 17 Januari 2016

sambal hitam belimbing buluh

petang tadi ana dapat pungut buah belimbing buluh dekat 50 kilo. banyak buah kat pokok. sebelum2 ni anaselalu buat belimbing buluh kering untuk dibuat acar. tapi, hari ni anak tukar belimbing dengan cara merebus pula. anak masak dari jam 6.45 petang tadi, sampai sekarang pun air buah belimbing tak kering2. patutlah buah belimbing hitam, ada orang yang sanggup jual rm40 sekilo. payah ryupanya cara merebus buah belimbing ni. ana bimbang belimbing anak hitam dan hangit sebab tertidur. untuk makluman, belimbing ni bila rebus tak boleh bubuh ayaq walaupun sikit. nanti ayaq buah belimbing yang akan keluar sendiri bila panas. nampak gayanya tak bolehlah anak masak hari ninak buat sambal....esok malamlah ana nak masak. tu pun lepas balik latihan merentas desa.....semua nak ceburi,.....last2 tak dan....nak jadi tukang masakla ..nak jadi peniaga la......maklumlah nak sahut cabaran ahmad maslan...zaman la ni takboleh goyang kaki, kena ada dua kerja sebab kos hidup tinggi....nak ambil gambar belimbing atas dapur malas pulak.....nanti pinjam gambar dalam internet dah la...tapi esok bila dah masak baru nak snap gambar.....lepas ni nak pack sambal tu dan buat label  untuk dipasarkan.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Calendar