klik2

Khamis, 1 Mac 2012

apa nak jadi

sudah puas keluarga ku memujukku supaya pergi operation...begitu juga dgn kawan2ku memujukku untuk cepat2 pergi ke hospital....maafkan aku....aku tak sekuat seperti aku menasihati orang...mungkin bila suatu masa aku dah tak boleh bangun...mungkin pada masa tu...aku tak boleh menghalang apa yg hospital akan buat padaku.....aku ingin mengucapkan berbanyak2 terima kasih kepada yg sudi mengambil berat ttg kesihatanku....selagi aku mampu berjalan...selagi aku boleh memberi tumpuan kepada kerjaku....tiada lain yg kufikirkan....biarlah kesihatan ku , kutepikan dulu......kepada Pn. Latifah dan Pn. Sofiah terima kasih kerana selalu memerhatikan kelainan pada diriku.....Terima kasih kerana banyak menasihatiku agar menjalani operation....tapi hari ini...aku tak tahu sama ada aku boleh bertahan ataupun tidak.......sakitku makin menjadi2........aku bimbang bila usus perutku bersimpul.....mungkin maut yang menungguku......pesan Dr Idrus masih terngiang2 di telingaku......kalau boleh operate awal...kami boleh atur doktor pakar....tapi kalau sudah imegency...ikut suka doktor nak buat apa pun....nak potong ke.....apa yg boleh dibuat untuk menyelamatkan nyawaku..........makin teruk aku tengok.......mungkin suatu hari aku terpaksa juga mengambil keputusan walaupun keadaan di hospital yg sesak menyebabkan aku malaas untuk ke sana......................entah bila.......................

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Calendar