klik2

Jumaat, 5 Mac 2010

gambar anak-anak masa kecik dulu

KHAIRUL ARIFIN 7/12/2006(USIA SEHARI) SEKARANG DAH 3 TAHUN 3 BULAN
azhani masa umur dua tiga tahun, la ni dah umur 19 tahun dok di Kolej Matrikulasi Pulau Pinang. Cita-cita nak jadi ahli farmasi
Awanis masa umur 6 bulan. La ni dah 11 tahun. Cita-cita nak jadi doktor




gambar kenangan anak-anak En, Basir dan anak-anak En, Zainol di Cameron Highland sekitar tahun 1995(kalau tak silap)




gemuk juga penulis waktu 1990-an. Nasibla la ni dah ok balik



azhani dgn zati masa kecik-kecik. Zati la ni dok tunggu tawaran dr IPTA lepas ambik result SPM 2009. Cita-cita nak jadi jurutera kimia








kakak faziana dulu masa umur 2 tahun setengah, la ni dah 21 tahun. Ambil kursus undang-undang di UUM. La ni kursus tu dah diiktiraf. Baru masuk semester 2, Berbakat besar boleh jadi perunding imej, jurusolek, mahir dalam ICT dan insyaallah boleh jadi lawyer serba boleh




bersama keluarga cikgu zainol ahmad melancong ke cameron highland









kakak yana, kakak ani dan kakak zati serta bang razak bergambar kenangan









berlemuehnya anak sapa ni. Ni.....la nur awanis masa kecik-kecik.La ni..dah Tahun 5 di Sekolah Rendah Al- Azhar












montelnya anak sapa ni...... ni..lah zati masa kecik-kecik dulu sekarang sedang tunggu spm










zati buat apa tu......












ni kakak faziana masa kecik-kecik. Gelap, tak sangka pula besaq cerah. La ..ni dah umur 21 tahun













wanis , debab masa kecik tapi la ni....kurus panjang














azhani,,,,,,,come macam anak patung........gambar ni pun tinggal satu saja.













Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Calendar