klik2

Ahad, 22 November 2009

Aku diobserve

Tuan Haji Ahmad Rusli bin Din(Ketua Nazir Kedah)



4 ulasan:

MALEQUE SELAMAT berkata...

Salam.. kalau tak silap gambar atas sekali tu, yang berdiri dua dari kiri (belakang) En.Ozlan, nazir kan.. dulu dia pernah mengajar di Slim River.. Maaf lah kalau pelanduk dua serupa...

salmahj berkata...

Semua di atas sekali ialah Jemaah Nazir kedah. rasanya betullah macam cikgu Malek kata tu. Yang duduk no 2 dari kanan barulah ketua nazir kedah yang mai observe GC. Tu yang heran tu kalau tingkatan 6 tak dak GC, dia mai observe buat apa!!!

MALEQUE SELAMAT berkata...

Ni mungkin kes sebelum rebranding tingktan 6.. Naksud saya, permohonan GC yang dibuat sebelum penjenamaan semula form 6.. La ni memang ada GC mata pelajaran tingkatan enam.. Contoh yang saya pernah jumpa di KL, GC Pengajian Am.. Tapi kelakarnya, dia kena letak sebagai Guru Akademik Tingkatan 6 sebab terima GC... habis tu bila tak ajar PA, dia nak ajar apa? dia dapat GC sebab masa mengajar PA... ni yg konpius. Tp saya rasa, pihak BSM akan pandang balik hal ni.. Setakat yg saya tahu kat Malaysia nih dah ada GC PA gred C (super skill C)

salmahj berkata...

kami seronok-seronok je isi borang tu secara berjemaahlah kata kan. bulan ogos kalau tak silap borang GC keluar. Memang kami letak maklumat lengkap. Kotlah depa silap tengok. Tapi Ketua Nazir kata, GC Tingkatan 6 ada (masa dia mai Observe) tapi KUP la bukan Hakiki Ni kes, kalau dapat pening, kalau tak dapat pun pening juga sebab saya tak minat langsung pentadbiran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Calendar