klik2

Selasa, 21 Februari 2012

maafkan aku(sajak ini aku tujukan khas untuk seorang sahabat taggedku)
































maafkan aku
kerana aku, engkau disakiti
maafkan aku, kerna aku engkau dibenci
maafkan aku , kerna aku engkau dicacimaki
semuanya kerna aku
kerna aku insan kerdil
yang mahu disayangi
tapi aku, disini tak pandai membawa diri
meminta terlalu lebih
sedangkan yg itu bukan hakku
kutahu
engkau terlalu baik untuk terima semua itu
engkau terlalu baik untuk menerima cacian
maafkan aku sayang.....aku tak berdaya
hanya kerna ingin mencoba...aku terperangkap
dalam jurang yang dalam,
aku bimbang
aku tidak boleh menyelamatkan keadaan
dan aku juga tak mahu
melihat engkau menderita keranaku
kerana engkau terlalu baik
untuk menerima semua itu
maaafkan aku
segala kesakitanmu kesakitan ku jua....
maafkan aku.............
maafkan aku
kerna belum pernahku jumpa
keikhlasanmu membuatkan hatiku
bertambah belas kepadamu
dalam beribu....mungkin engkau yang satu......















Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Calendar