klik2

Khamis, 17 Mei 2012

hari guru yang meriah...

salam.....kelmarin hari guru di smkpn disambut meriah....macam2 acara telah berjalan dgn jayanya....aku juga tak melepaskan peluang untuk mengambuil bahagian dalam 2 acara..iaitu acara boling buah nyok...acara bawa rim dgn kayu dan acara menganyam geruk......yg aku geram ..aku tak reti nak golek rim dgn kayu.....mungkin aku tak berbakat dalam golek menggolek ni...habis budak2 f6 tanya awat cikgu golek rim cam tu.......lalu aku menjawab....cikgu masuk bukan nak menang tapi nak enjoy...nak lepaskan tension...seronok juga bila sekali sekala jd cam budak2.......tapi bila acara menganyam geruk........alhamdulillah dapat juiga temnpat kedua dgn cikgu zamzuri.....maklumlah dah seminggu dok buat gruk kat rumah...kesian kat buah cempedak.....buah terlalu banyak..kalau tak balut......kesian disengat lalat buah.........hb tolong ajarkan aku buat gderuk tu......barulah aku reti........yang syoknya habis saja pertandingan membuat geruk...dapat dah pesanan membuat geruk drpd kawan2..........kah..kah..kah...manalah aku sempat nak buat gedruk memandangkan aku kena chek kertas pengajian am pertewngahan tahun...kesian kat kawan2 kerana aku terpaksa membatalkan pesanan............

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Calendar