klik2

Khamis, 2 Jun 2011

kegunaan herba/ubat kanser /daun durian belanda

kacip fatimah
nanti aku masukkan gambar pokok kacip fatimah......tak sempat nak ambil gaqmbar pokok.....khasiat kacip fatimah...emmm amat berkhasiat .....untuk orang yang mengidap darah tinggi...dulu..aku makan ubat darah tinggi dari PMC. Ubat ni memang tak boeh tinggal......hampir setahun juga ambil ubat...suatu hari aku try pucuk pokok kacip fatimah..aku rebus dan buat ulam...bila aku pi check ....tekanan darah dah jd normal,,,,,doktor nasihat aku tak payah ambi lagi ubat darah tinggi.....la ni aku tanam pokok kacip fatimah keiing rumah sebab banyak khasiat

akar mertajam
dulu masa aku duduk dalam pantang aku makan ubat herba dari Indonesia. Ubat tu sangat panas menyebabkan badan aku sangat panas dan aku pun dah demam panas. Puas berubat..sampai 5 doktor dah pergi...lagi makn ubat klinik , lagilah melawan demammnya......Habis gusi aku terasa kembang dan gigi aku habis terasa terapung. Badan pula semakin kurus..pipi dah cengkung macam dgn hantu...takut aku tengok diri aku sendiri.suatu hari abang iparku tolong aku dengan pergi kepada bomoh untuk rawatan tradisional.....bomoh memberiku sejenis herba..iaitu akar mertajam...hari-hari aku asah akar mertajam...memang mujarab...akhirnya badan ku pun terasa kebah....sihat wa afiat..masalahnya aku

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Calendar